English (US) | Italiano

IANTD

La IANTD (International Association of Nitrox and Technical Divers) è una società commerciale che ha lo scopo di addestrare subacquei per ogni livello, da quelli basici a quelli più impegnativi, come per l’uso di miscele trimix, di apparati a circuito chiuso, in grotte e relitti. La IANTD ha creato il marchio registrato IANTD Expeditions® ed organizza in maniera organica spedizioni subacquee i cui obbiettivi dovranno avere un valore storico/archeologico riconosciuto se si tratta di un relitto, oppure un significato scientifico/geografico se si tratta di grotte o di immersioni in aree geografiche remote.

The IANTD is a commercial company with the object to train all levels of divers, from the basic to the most advanced courses, as for trimix gas mixtures breathing, close circuit rebreather, cave and wreck diving.
IANTD organized for the first time, in an organized way, the underwater expeditions activity, establishing the registered trade-mark IANTD Expeditions®. The expedition objective must have an archaeological/historic recognized value in case of a wreck or a scientific/geographical significance in case of caves or diving in remote areas.

Lingua preferita

English (US) | Italiano

Immagine casuale

Google +1